Bodas

25 d’abril del 2016

El vestit de la núvia i la lliga | El vestido de la novia y la liga

Tradicions de casaments: El vestit de la núvia i la lliga
Com gairebé totes les tradicions, els seus inicis van ser meres supersticions provocades per la cultura i religió del lloc de procedència. I encara que ara aquestes tradicions et semblin d'allò més normal del món en els casaments, segurament no saps que darrera de cada detall existeix la seva pròpia història.

Així que aquesta setmana vaig a explicar-te d'on procedeixen dues de les tradicions de casaments:


El vestit de la núvia

El color del vestit varia segons la cultura, i en totes les cultures les núvies es vesteixen segons el color representatiu de la puresa i virginitat. En l'occident, des de l'antiga Roma, és el color blanc, en la cultura islàmica és el negre i en orient és el vermell.

www.hola.com
www.bodaestilo.com
www.tnrelaciones.com

La lliga

Els seus inicis van començar a França durant el segle XV, quan es creia que hi hauria bona sort a la núvia si aquesta portava una lliga posada. Posteriorment, la tradició es va expandir i eren els solters qui li treia la lliga a la núvia.
Això creava alguna que altra situació incòmoda, de manera que algunes de les núvies decidien treure's la lliga pel seu propi compte i llançar-als solters -com el ram de flors-.

www.bellacenicienta.com
-------------------------------------------------------------


Tradiciones de bodas: El vestido de la novia y la liga
Como casi todas las tradiciones, sus inicios fueron meras supersticiones provocadas por la cultura y religión del lugar de procedencia. Y aunque ahora estas tradiciones te parezcan de lo más normal del mundo en las bodas, seguramente no sepas que detrás de cada detalle tiene su propia historia.

Así que esta semana voy a explicarte de dónde proceden dos de las tradiciones de bodas:


El vestido de la novia

El color del vestido varia según la cultura, y en todas las culturas las novias se visten según el color representativo de la pureza y virginidad. En el occidente, desde la antigua Roma, es el color blanco, en la cultura islámica es el negro y en oriente es el rojo.

www.rosaclara.es

www.scoop.it
www.static2.modaellas.com

La liga

Sus inicios comenzaron en Francia durante el siglo XV, cuando se creía que traería buena suerte a la novia si esta llevaba una liga puesta. Posteriormente, la tradición se expandió y eran los solteros quien le quitaba la liga a la novia.
Esto creaba alguna que otra situación incómoda, por lo que algunas de las novias decidían quitársela por su propia cuenta y lanzársela a los solteros -como el ramo de flores-.

www.ajuar.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada